|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firemná identita (jednotný vizuálny štýl)
Investície do jednotnej vizuálnej identity sa Vám vrátia v podobe dobrej spontánnej znalosti značky spoločnosti alebo produktu a ľahkej zapamätateľnosti. Vhodne navrhnutá Corporate Identity (CI) podporuje odlíšenie sa od konkurencie, vytvorenie dobrej mienky a sympatií ešte pred prvým kontaktom s produktom, službou či spoločnosťou. Tak, ako je samozrejmé pre obchodníka dobré oblečenie a profesionálne vystupovanie, mala by byť samozrejmá aj kvalitná firemná identita.
Základom je vhodný názov a jeho grafická podoba (značka, logotyp). Aby bola firemná identita naozaj jednotná, nedodávame iba jednotlivé aplikácie (na písomnostiach, v reklame, na internete, na darčekových predmetoch…), ale vytvárame aj súbor pravidiel a odporúčaní, ako sa má značka používať, tzv. grafický manuál značky. Pomocou neho sa ľahko vytvoria rôzne ďalšie aplikácie a nie sú problémy napríklad ani pri externom spracovaní tlačovín.
Ukážky riešení firemnej a produktovej identity |
|
|
|
Slovanet – produktový rad GoDSL – názov, logo produktov, dizajnový manuál, letáky, ... |
|
|
|
|
Slovanet - predplatná internetová karta Rozbaľ.to! – názov, logo produktu, karta, CD, inzerát, ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AJA – hutnícky priemysel – logo, základy firemnej identity (dizajnový manuál) |
|
Marsoft Computer – výpočtová technika – logo, hlavičkové papiere, vizitky |
|
|
|
|
|
|
Micronet – internetový poskytovateľ – logo, vizitky a hlavičkové papiere |
|
Mládež.sk – dizajn slovenskej a anglickej verzie internetového servera Rady mládeže Slovenska |
|
|